KX-NS500

1_00113764_KX-NS500 Brochure_TR_v4.1_low_Sayfa_01

IP Santral Nedir?

Eskiden kullanılan Analog Santraller yerine artık günümüzde daha çok tercih edilen IP Santraller kullanılmaya başlanmıştır. Network ağı üzerinden haberleşmeyi sağlayan bu yeni nesil IP Pbx Santraller kolay yönetilebilmesi ve daha güvenli olmasıyla tercih edilmektedir. Bilgisayarlar ile birlikte aynı ağ üzerinden çalışabilmektedirler, kurulum ve maliyet açısından da firmalar için oldukça uygun fiyatlara mal olmaktadırlar.

İşletmenizin ihtiyacı olduğu, güvenilir, iletişiminizi aksatmayacak , kurulumu gayet kolay ve işletmenizle beraber büyüyecek, istekleriniz doğrultusunda size çözümler sunabilecek bir iletişim teknolojisimi arıyorsunuz?

Panasonic’ in yeni KX-NS500 hibrit tümleşik iletişim platformu sizlere kusurusuz net çözümü sunuyor.

Hibrit yapıdaki bu yeni tasarım tümleşik iletişim platformu, sizin isteğiniz doğrultusunda ihtiyaçlarınıza kesin çözüm sunmakla beraber geliştirilebilir ve karmaşık olmayan Türkçe arayüze sahiptir. Ip santral, analog ve sayısal olarak üç şekilde kullanılabilme imkanı sunuyor. Çalışan sayısı 250’ ye kadar olan şirketlerin gereksinimini karşılayabilecek uygun maliyette bir iletişim platformudur. 6 analog dış hat ve 18 dahili iç hattan başlayıp Genişletme Birim modülleri ile toplamda 288 dahili hat sayısına ulaşabilmektedir. Daha fazla esnek çözüm seçenekleri olarak mobil çözüm, sesli mesaj sistemi ve çağrı merkezi çözümü gibi yerleşik dahili uygulamalardan yararlanarak şirket genelinde çalışma verimliliğinizi arttırmanıza yardımcı olup, müşteri memnuniyetini arttırmanızda yardımcı rol almaktadır. Ip iletişim sistemine geçiş yapmaya karar verdiğiniz sürede ideal çözüm olarak karşınıza KX-NS500 çıkmaktadır, gelişen iletişim dünyasına adım atarak mevcuttaki eski sisteminizi kolay ve sorunsuz bir şekilde hızla taşıyabilir ve genişletebilirsiniz.

panasonicsantral3


BAŞARISI KANITLANMIŞ SEKTÖREL ÇÖZÜM

OTEL VE KONAKLAMA ÇÖZÜMLERİ

Konaklama ve tatil sektöründe üstün ve kaliteli bir müşteri hizmeti verebilmeniz için, çalışan personelinizin sürekli ve etkin olarak ulaşılabilmesini sağlayan iletişim teknolojisiyle desteklemeniz gerekmektedir. Veritel A.ş ve Panasonic KX-NS500 tam ihtiyacınız doğrultusunda size bu hizmeti sunmaktadır. Kapsamlı sistem yönetimi, PC entegrasyonu ve mobil iletişim seçeneklerini esnek biçimde sizlere sağlayabilir ve en verimli şekilde bu iletişim platformundan yararlanmanıza olanak tanımaktadır.

otel

SAĞLIK SEKTÖRÜ

Sağlık sektöründeki hizmet veren mekanların pürüzsüz, kaliteli ve sağlıklı bir şekilde iletişim kanallarının sağlanabilmesi kritik önem taşımaktadır. Panasonic KX-NS500 çalışanlarınıza teknolojiye erişim çözümü ve kullanım kolaylığı sağlamaktadır. Hazırda çalışan kurumunuzun acil durum arama sistemi, bakım uygulamalarınız ile entegre olabilme becerisine sahiptir. Veritel A.ş olarak uzman ekibimiz ile birlikte kurumunuza özel hastane çözümleri ve kaliteli hizmet sunmaya hazırız.

sağlık

OFİS ÇALIŞMA ORTAMLARI

Çalışma faaliyetiniz doğrultusunda çalışmalarınıza destekleyici mobil telefon, masaüstü telefon, konfigüre edilebilir sesli mesaj fonksiyonları ile çalışan personelin her ne ortam da olursa olsun bağlantıda kalabilmesini, ulaşılabilmesini sağlamaktadır. Tüm bu özelliklerin hepsi Panasonic KX-NS500 hibrit santral cihazında toplanmış olup kurumunuzun işlevselliğini arttırmakta, iletişim maliyetini düşürmekte, idareyi kolaylaştırmakta, müşteri memnuniyetini arttırmakta ve müşteri hizmetlerinizi zenginleştirerek kurumunuzun kurumsal kimliğini ön plana çıkartmaktadır.

1_00113764_KX-NS500 Brochure_TR_v4.1_low_Sayfa_12

KX-NS500 BAŞLICA PROFESYONEL ÖZELLİKLERİ

Dahili otomatik cevaplama sistemi: KX-NS500’ ün standart özelliklerinden birisidir. Gelen arama sırasına göre sesli yönlendirme sayesinde müşterilerin talepleri doğrultusunda operatöre yada görüşmek istediği ilgili departmana bağlayabilir. Operatörünüzün bulunmadığı anlarda ise arayan müşterileri sesli mesaj bırakmaları için yönlendirmektedir.

Geliştirilmiş sesli mesaj sistemi: 24 kanal üzerinden maksimum toplamda 400 saat ses kaydı yapabilen bir sesli mesaj sistemine döndürebilmektedir. Sesli mesaj geldiği anda müşterilere uyarı amaçlı e-posta göndermektedir. Kullanıcıların müşterileri ile zaman kaybetmeden iletişime geçerek devamında mesaj bırakılmadığı halde bile cevapsız çağrılar için e-posta uyarıları gönderebilir.

Otomatik ses kayıt ve yenileme: Müşterileriniz ile yapmış olduğunuz görüşmelerinizi USB belleğe veya internet üzerinden harici bir harddisk e kaydetmenizi sağlar. Bu özellik sayesinde müşteri hizmetleri ile ilgili sorunları algılamak ve sorunların çözümünü belirlemek için konuşmalara erişebilmenizi sağlar.

Çağrı merkezleri çözümü: İşletmenizin büyüklüğü fark etmeden küçük yada orta ölçekli olabilir, uygun bir çağrı merkezi kurarak çalışma verimliliğinizi arttırabilirsiniz, standart özellikleri ile kurumunuzun ihtiyacını karşılamaya Panasonic KX-NS500 tamamiyle yetecektir. Veritel İletişim A.ş olarak uzun yıllara dayanan tecrübemiz ile çağrı merkezleri konusunda uzman mühendislerimiz işletmenizin ihitiyaçları doğrultusunda size kesin ve sorunsuz bir hizmet sunmaktayız.

Otomatik sesli yönlendirme: Müşterilerinizin aldıkları hizmet konusunda memnuniyetlerini arttırmak için kullanabileceğiniz bu özellile, arayan kişilere kaçıncı sırada olduklarını söyleyerek beklemeleri, mesaj bırakmaları yada telefonu kapatmaları konusunda tercih yapma imkanı sunabilirsiniz. Bu sayede müşterilerin işletmenizle olan deneyimleri gelişmiş olur.

Arayan kişi ve arama geçmişi raporları: Çağrı merkezi çalışmalarını geliştirebilmeleri için süpervizörlerin arayan kişileri, temsilcileri ve diğer grup çalışanlarını canlı olarak izleyebildiği raporlama sistemidir.